rakan blogging

STATUS UPDATED!
There is no winning or losing in relationships, it's about being on the same team, even when arguments turn you against each other.

being a wife - akad nikah-

Alhamdulillah..syukur ke hadrat Ilahi..
Sah sudah bergelar isteri buat suami tercinta..

Masa ni perasaan tersangatlah kacau bilau..
1. Stress sebab tetiba jerawat muncul d muka..alahai..time ni jugak la dia interframe..
2. Gembira sebab dah jadi sah untuk si sang suami..pewitttt
3. Sedih sebab dah tak bujang..hahaha..al maklum..kita muda lagi..kih kih kih.. 😛


So buat diriku..
Ubahlah perangai..(jgn bprangai mcm budak)
Jadilah isteri yg superb boleh..(belajar semua benda...
1. jadilah yg blh baiki srba sdikit
2 yang blh masak (maaf sy tak pndai masak..haha)
3. yg pndai layan suami (yg ni sy pass..da Grade A..so tak perlu blaja dah..muahaha)
4. Bersabarlah..sebab knp kena bsabar..
Alam pkahwinan tak kan sama macam zaman bercinta cintun yg tak sah tu..hahaha..so dugaan nya double triple..haha..
5. Terima kekurangan suami (haha time bercinta tak nampak..so da jadi suami nanti..mesti nampak..hahaha..so ida..sila belajar redha n terima seadaanya)

Buat sayangku en.Suami
Sila belajar bersabar dan terima kekurangan saya..hihi..
Kerna sesungguhnya..kekurangan saya lebih banyak dari kelebihan..muhahaha..
Dan sila banyakkan bersabar..istighfar banyak2 ye..sebab awak kan 24jam bersama saya selepas ni..stressnya sangatlah superb mencabar..haha..

Cukuplah nukilanku untuk hari ini
Hmm..cantik2 kita posing..tgk lah si dia buat apa...

Yg ni pose malu2 kucing..cehh..haha

Yeahh..kita da kahwin..


Assalammualaikum